gadzety-reklamowe-30627-sm.jpg

Gadżety reklamowe za przedłużenie umowy

Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe

Telefon stacjonarny, telefon komórkowy, Internet i telewizja kablowa to najczęstsze usługi telekomunikacyjne, z jakich korzystają dziś współcześni mieszkańcy naszego kraju. Stają się one dziś nieodzownym elementem życia przeciętnego człowieka, co silnie jest dostrzegane przez dostawców tychże usług. Wydawałoby się więc, że na ich usługi będzie istniało tak silne zapotrzebowanie, iż nie nadążą oni z obsługą licznych klientów. Tymczasem silnie rosnąca konkurencja systematycznie zmniejsza liczbę stałych klientów.

Jak przekonać klienta do przedłużenia umowy

Najczęściej wszystkie usługi w zakresie dostarczania usług telekomunikacyjnych oparte są o długotrwałe umowy z klientami. Dotyczy to zarówno dostarczania sygnału telewizji kablowej, jak również Internetu i telefonii (mobilnej i stacjonarnej). Zwykle najkrótszy okres, na jaki opiewa przedmiotowa umowa liczy sobie co najmniej dwanaście miesięcy. Po tym czasie każdy klient ma możliwość zerwania umowy i podpisania nowej z zupełnie innym dostawcą. Jednak takiej sytuacji nie chce sobie wyobrażać żaden dostawca, więc aby zapobiec odchodzeniu klientów do konkurencyjnych firm najczęściej stosuje liczne upominki, Gadżety reklamowe, promocje i inne formy promocji.

Prezenty dla stałych klientów

Obecnie coraz częściej firmy telekomunikacyjne stosują liczne zabiegi marketingowe w celu pozyskania jak największej liczby nowych klientów. Niestety rzadko zdają sobie sprawę z tego, że na szczególną ich uwagę zasługują również ci klienci, którzy byli jej wierni przez ostatni okres czasu. Zamiast się skupiać wyłącznie na nowych klientach, firmy telekomunikacyjne powinny dbać również o swoich stałych klientów.

Specjalnie dla nich powinny być organizowane liczne akcje promocyjne, a także atrakcyjne pakiety usług. Na pewno idealnym wzmocnieniem tych działań będą atrakcyjne dla klientów gadżety reklamowe. W przypadku umów opiewających na niewielkie kwoty, mogą to być zwykłe breloczki lub długopisy, jednak gdy w grę wchodzą umowy na długi okres korzystania z licznych usług, warto zainwestować w bardziej wartościowe gadżety reklamowe, na przykład pamięci USB, aparaty fotograficzne, skanery, a nawet tablety.